Monday, May 24, 2004

KURANG SELERA MAKAN

iya..itulah hakikatnya...saya sudah kehilangan selera makan disebabkan insiden ngeri yg berlaku minggu lalu...

Kehilangan selera makan ini rasanya telah mencapai tahap maksimum rasanya...kenapa saya berkata seperti ini?..begini ceritanya wahai adik²..

wan sepone taim:
Di waktu tengah hari..semasa ingin menikmati lunch..

Pelayan: Macam biasa ka?

Me: hmm..ndak lapar..:-(

Pelayan: WhaTTT!!!! You Unbeleivable!! cheng..cheng...You Unbeleivable!..cheng..cheng..

Begitulah hebatnya effect sakit yg melanda diri ini sehingga pelayan restoran vietnam ini tidak mempercayai akan ketidak seleraan diri ini.

di situasi yg lain, ketika di supermarket..mama saya seperti biasa..

mama-saya: nah aiskrim..3 ni..kasi masuk bakul

Me: satu untuk saya ka?

mama-saya: kau ndak mau ka?

Me: Ndakkk

teng..teng..teng..

mama-saya: adakah ini realiti?

Me: mum..trust me...It's real man! (kuang hajar punya style juga ni...hmm..tidak mungkin berkata² sedemikian rupa)

Begitulah efek negetif yg melanda diri ini...sehingga saya sempat sms suami saya yg di Mekah untuk mendoakan kesihatan saya...Mudah²an saya akan kembali sihat dan ceria seperti dahulu kala (di zaman purba ka?)...badan yg sihat melahirkan otak yg kuat...otak yg kuat memberikan idea yg bernas dalam posting yg akan datang..Majulah sukan untuk semua!

No comments: