Thursday, March 11, 2004

Sandal RM10.00 saya

Tadi untuk kali yg ke-10678439 saya telah pergi ke center point..dan saya telah membeli sandal yg berharga RM10.00 :) yea..

Sandal yg ala² retro warnanya dan mempunyai tali yg transparent,wah..ini sungguh simple dan murah....kata saya di dalam hati saya..dan kawan saya si Miza juga telah membeli sandal yg sama tetapi berlainan warna...dan kemudian seorang kawan saya yg bernama Shima juga berminat untuk membeli sandal RM10.00 ini...dan kemudian dia mengatakan akan menceritakan perihal sandal RM10.00 ini kepada adiknya.....dan tadi pula cleaner opis juga turut tertarik akan ke'simple'an sandal ini yg boleh dipakai tanpa mengira agama, bangsa dan status...dan tidak lama lagi semua staff perempuan di opis saya akan membeli sandal RM10.00 ini....lebih² lagi saya telah berbohong sunat bahawasanya sandal ini adalah stok terakhir..dan mereka pun berkata akan membeli sandal ini pada ke esokkan harinya....sungguh kuat sekali pengaruh saya terhadap rakan² untuk membeli sandal RM10.00 ini.

Hari ini,saya sangat gembira kerana mempunyai sandal baru,walaupun sandal ini hanya berharga RM10.00..

No comments: