Thursday, March 11, 2004

Adik ada rambut baru..

Saya kira hanya saya saja yg mempunyai sesuatu yg baru untuk saya merasa happy hari ini...ternyata si Adik juga tidak ketinggalan....adik mempunyai gaya rambut yg baru....anak saya yang ke-2 yg itu adik a.k.a asadik telah memotong rambutnya dengan menggunakan gunting ketika bapa saya pergi ke dapur...dan apabila bapa saya kembali ke living room alangkah terperanjatnya ayah saya apabila dia melihat si Adik dengan bangganya berkata

"bapa tua..adik gunting rambut"

Ketika itu bapa saya merasa amat panik..tapi bukan panik melihat rambut Adik yg sudah kelihatan seperti rambut yg telah digigit tikus...bapa saya panik kerana takut sekiranya Adik tercedera ketika adengan aksi menggunting rambut itu berlangsung..

Cerita ini ditaip seperti yg diceritakan oleh bapa saya kepada saya...dan saya tidak sabar melihat hasil kreatif Adik terhadap rambutnya...wuhuehue

No comments: