Saturday, February 14, 2004

selamat berkasih sayang....

Guys, I don't want to wish happy valentine's day...saya hanya akan mengatakan..selamat berkasih sayang.So, berkasih sayanglah dengan ibu & bapa, makcik, sepupu, anak,nenek...isk..isk...
beberapa hari yang lepas manager eksekutif kami sempat memperlihatkan hadiah yang akan diberi kepada istrinya...white gold & diamond...memang cantik...mungkin untuk orang kaya seperti dia beli diamond & gold itu seperti membeli keropok 20sen yang dijual di kantin sekolah rendah.
Walaupun saya tidak pernah mendapat apa² hadiah dari suami saya...tapi saya bersyukur kehodrat Illahi..:) sebab suami saya dan anak² saya adalah hadiah yang tidak ternilai yang Allah berikan kepada saya.Even diamond & gold pun tidak mampu menilai pemberian itu.....
So, dikesempatan ini saya ingin menujukan lagu ini...maksud saya..di ruangan yang ala kadar ini...saya ingin mengatakan bahwasanya saya sangat menyayangi keluarga saya..termasuklah ikan saya yang masih single atau menurut kata suami saya "jomblo"....iaitu "solo"...smoga saya mempunyai duit untuk membeli ikan baru..sebelum..ehem...sebelum ikan yang satu ini...mati..em..maksud saya...menyahut seruan Illahi..disebabkan saya selalu terlupa untuk memberi makan ikan ini...Tapi bukan salah saya, sebab ikan ini turut dimiliki oleh seisi keluarga...jadi kalau si ikan ini mati...don't put the blame on me..alone...
hmm...di mana sudah tadi?..oya...saya masih ingat tahun lalu 14/2/03 saya dan suami tercinta keluar untuk menikmati candle-lit dinner di Restoran Rasa Nyonya.....Bila sampai di sana..semuanya couple...siap malu² lagi dengan couple masing²..maklum...v's day lah katakan....tapi saya dan suami pula...cuma concentrate on our foods...lepas makan suami saya hantar saya pulang, selepas itu saya tidur..dan suami saya pula,pergi lepak di kedai kopi dengan member dia.So,..em..itulah kenangan saya...
Btw,
saya dapat sms dari suami saya...
without LOVE----dayz are "Sadday"
"Moanday"
"Tearsday"
"Wasterday"
"Thirstday"
"Fightday"
"Shatterday"
so BE IN LOVE everyday......
Happy V's day honey bunny binti monet bedo @ my wife :))

oh ya...monet bedo is panggilan manja² taik kucing kami...he he...see how so not romantic my hubby is...he called me monet...he he...
To my monet, selamat tiba di Surabaya ya..Hope to see u soon.

okie dokie..time to go home..
sampai rumah peluk bantal dan menangis sepuas hati...waaaaa....
he he he...

P/s: Ani..3rd disc film hindi tu bikin nangis pula....isk..isk...



No comments: