Thursday, May 08, 2008

Happy BELATED Mother's Day!

Kesibukan saya sejak akhir-akhir ini membataskan aktiviti blogging saya, kadang² banyak hal yang hendak di post tapi bila sudah berada di depan monitor mood itu hilang begitu saja..kata-kata yang sudah tersusun rapi didalam otak berterbangan entah ke mana..

Menurut saya seorang penulis yang bagus harus menulis dengan spontan, kerana idea yang datang masih fresh...Seperti makanan yang baru dimasak,pastilah sedap rasanya kalau masih hangat...

Dipendekkan cerita, dalam kesibukkan saya di pejabat dan rumah saya sama sekali tidak ada mengambil foto² ketika mother's day..Padahal waktu itu ada kunjungan dari orang Kuching Sarawak..Mungkin terlalu asyik makan laksa Sarawak dan makan kek Secret Recipe..hehehe..Sayang sekali..Kelmarin Orang Bumi Kenyalang telah pun selamat pulang ke Kuching...Sampai ketemu lagi yah..

To all mom, mum, momma, mummy, mama, ibu, ummi, bunda etc.. Happy mother's day..Although some of you might not be HAPPY on that special day..well, just remember being a mother is a wonderful blessing.

No comments: