Friday, April 25, 2008

MY ONLINE SHOP

Tadi auntie saya dari Singapore telah menelefon saya, saya bertanya sudahkah dia menjenguk blog baru saya...dia mengatakan dia tidak mengetahuinya...Nah, barulah saya mengetahui akan kurangnya promosi yang saya lakukan untuk menjalankan perniagaan online saya ini.

Dengan ini saya ingin mengumumkan bahawa saya mempunya online shop, alamatnya telah saya LINK di blog ini..Kalau ada yang bertanya apa tu ASADIE?...well, itu adalah gabungan 3 nama anak² saya, Sila perhatikan formula ini :Asyraf + Adam + Dienul = Asadie. Diharap sudilah kiranya kawan²,Ibu²..bapak²(Kayak lagu Inul gitu lho..) bershopping seadanya (maklum produknya belum banyak), setidaknya anda boleh window shopping tanpa perlu berjalan...tapi untuk mereka yang berada di luar kawasan Kota Kinabalu, harga² yang tersiar tidak termasuk kos pengiriman. Boleh rujuk blog tersebut (klik 'ABOUT'-untuk maklumat oder/pembayaran/penghantaran. Insya'Allah Mudah²an saya dapat meng'improve'kan lagi kedai online saya itu dari masa ke semasa. Amin.

Suggestions & Comments e-mail to :asadiejaya@yahoo.com

No comments: