Wednesday, September 08, 2004

WANTED!! LEON @ ILUK @ GILUK

Waduh, setelah sekian lama pikiran ini sering sahaja teringat² handphone saya yg sudah lesap dek dicopet oleh manusia yg tidak layak dipanggil manusia..panggil saja dia banjingan!

Walaupun telah dapat merebut kembali nombor peribadi DiGi saya, hati saya masih lagi penuh kegeraman dan ke'gerigitan' ...Di tambah² lagi dengan panggilan telefon dari orang/kawan org tersebut, yg telah menggunakan nombor itu selama ianya digunakan oleh pihak yg tidak bertanggungjawab. Saya yakin 100% dijamin oleh liver brothers bahwa org yg memakai nombor ini adalah org yg telah mencuri handphone communicator suami saya. Kurang asam jawa!

Walaupun saya sudah ridho akan apa yg terjadi, tapi kegeraman itu tetap ada lebih² lagi polis sendiri kurang memberi kerjasama..
1.orang yg disyaki-ada
2.cap jari di serata jendela-ada
3.list contact number yg dipanggil selama pencuri itu memakai number saya-ada
tapi saya tidak melihat satu pun usaha polis untuk membantu..dan ini bukan kali pertama hal ini terjadi di kawasan perumahan kami.

buat penyamun bernama Leon @ iluk @ Giluk...kau tunggu saja geng! your turn will come. (bagus konon si giluk tu tau english, maka mengaku keno dia tu security, silaka!)

Thanx jugalah kestau ada informer/kambing hitam yg protect kamu...patutlah jenayah makin menjadi²...

Sekarang saya telah phobia melihat handphone yg canggih, mahal dan bergaya..dan..oh 7200ku..tidak..nehi..nehi...mau saja saya pakai atur yg lama, yg besar dia macam ganggang telefon public phone...nah, siapa mau curi..curilah berabis...

Sejak kecurian tidur saya pun selalu tidak lena...selalu harap tu pencuri datang balik...ni kali siap la kau...saya akan spray muka kau pakai ridsect, hambat kau pakai sapu lidi sama 'hanger'..(wah, kejamnya...)

sekian dan terima kasih.

No comments: