Wednesday, May 12, 2004

PERCUTIAN DRASTIK KE SINGAPURA.

Percutian ke Singapore kali ini bukanlah percutian yg dirancang, ia berlaku sangat drastik..wan sepone taim...

situasi: di bilik tidur sambil berbaring ria di atas katil.
tut turut tut tut tut tut..(bunyi msg SMS masuk)

Me: Wah ada sms yg masuk (ini di tokok tambah supaya lebih menarik)

SMS yg di terima dari suami saya: Ana, besok bisa engga minta cuti untuk ke singapore ketemu bapak sama mama. Mereka mau ketemu kamu dan anak² sekalian jalan². Kasi info harga tiket( <--wah,ini sungguh drastik)

Dengan sms yg sangat mengejutkan dan menggemparkan itu, hati saya pun mengatakan..-->YAHOO...sambil bernyayi ria "mari² kita bercuti ria.."

Saya pun tanpa membuang masa menghubungi makcik saya di singapore..dan setelah beberapa kali bere-mail dan telefon akhirnya saya memilih ke senai sahaja sebelum ke singapore. lebih murah dan jimat..pilihan bijak..(harus membaca seperti iklan sabun kain) dengan perasaan yg konfiden kami bertiga pun nekad ke singapore. ACAP...ADIK..ANA....Singapore here we come!

To be continued..



No comments: