Saturday, May 29, 2004

KAKAKKU PULANG DARI KOTA

kakakku beli kan cokelat..cokelat kecil warna..erm..coklat..boleh ku makan depan kawan..nyum 8x... cokelat kecil ku di perut..marilah adik mari makan..boleh ku makan depan nenek...(menyayi seperti lagu PON PON PON)..sekiranya anda tidak tahu lagu tersebut, bolehlah menyayi mengikut rentak lagu dangdut rhoma irama/ Inul Darastita..jgn lupa bergelek..)

Iya..akhirnya kakak saya sudah pulang..dan ini telah menyebabkan saya menjadi kurang tidur...(kerana banyak bercerita)..kurang mandi ....(kerana banyak bercerita)...kurang makan..(kerana makanan saya diambil kakak saya..waaa...)

Demikian lah al-kisahnya..seperti yg anda maklum bahwasanya saya sudah jarang membuat posting untuk weblog ini...ini disebabkan:
1) tragedi oktober..hmm..bukan..salah tragedi...itu tragedi awie..tragedi saya adalah tragedi May..

2) PC laknat aka PC agogo..yg sering menimbulkan kontroversi..

3) Boss saya yg rajin ke opis..hmm..amazing..

dan seperti biasa..kehadiran kakak saya telah membuatkan bilik saya dibanjiri dengan vcd² yg tak tertanggung nilai dan jumlahnya..sehinggakan kami terpaksa tidur berselimutkan vdc..dan makan di atas vcd..mandi dengan vcd...semuanya vcd..ini semua disebabkan kakak saya! hmm...but thanx anyway to her....sebab saya suka menonton vcd...:-)

OK..gotta go..gonna catch some good movies with my big sista n my two lil' rascals...(hmm...ini akan mengambil masa bertahun lamanya untuk menonton kesemua vcd terbabit...see u in 10 years..hahaha)

anyway..HAPPY HOLIDAY! HAPPY HARVEST FESTIVAL..see ya on wednesday!

KOTOBIAN TADAU TAGAZAO DO KAAMATAN.(betul ka?)

No comments: