Wednesday, April 21, 2004

StresS + TensioN= posting gila²

PC saya semakin lama semakin uzur...setiap kali saya menaip posting PC saya akan 'restart' tanpa dipinta..dan ini menyebabkan semua posting yg telah saya taip dengan semangat yg jitu dan waja telah hilang...musnah..hancur...berkecai...!!! WAAA...Semangat saya punah dengan sekelip mata...*ting*

Tadi ketika saya sedang meyahoo msnger kan diri bersama kakak saya tiba² kami mendapati ada sesuatu yg tidak kena dengan yahoo..ini disebabkan kakak saya telah bermain 'now-u-see-me-now-u-don't' ketika chat...sebentar log in..sebentar log out..sebentar log in...sebentar log out.....dan tiba² pula tulisan di screen saya menjadi GIANT...dengan font 24...waaa...sungguh memalukan....dan ini telah menyebabkan saya 'stress & tension'?! hmmm...

Tadi saya telah bercerita dengan anak boss saya tentang opis yg baru...waduh² besar sekali bilik boss saya nanti...di biliknya nanti akan terwujudlah attached bathroom, living room & conference room...fuh! dan dengan rasa gumbira anak boss telah mengconfirm kan akan kelayakan saya untuk menjawat kerusi PAAAaaarrr...P. A. boss...yeah bebeh! dan saya akan memiliki bilik sendiri...yahuuu..alabamba...mari berdangdut...!!


SMS from suami_saya today: ILU IMU INU

SMS²an:

Me: ?? Apaan tuh pa..

Suami_saya: ihh kampungan banget sih...itu kan bahasa smsnya untuk I Love U I Miss U I Need U..:P

Me: ih...kagak pernah denger aku...kalo gitu aku juga deh mau bilang gitu..ILU IMU INUL

Conversation for today:

Suami_saya: INUL???????? Wahahahahahaha..

Me: (duh, salah pencet) ya iyalah INUL...itu artinya I LOVE U LHO

Suami_saya: idih, kentara banget nutupin malu..

Me: Iya deh malu...:-(

Suami_saya: ahhh enggalah...kok sensi gitu sih..iya deh..aku yg malu

Me: lha ??? kok gitu....

Motto for today:
Kalau org lain boleh berjaya..kenapa tidak kita (Ijah harus berbangga dengan motto ini :-P)

No comments: