Thursday, April 08, 2004

SMS yg menyuntik semangat.

hari ini saya sangat sibuk sehinggakan dalam tempoh 15 minit saya harus naik ke tingkat-3..saya merasakan bahwasanya saya ini sedang berolahraga bukannya bekerja....namun, apakah yg membuatkan saya begitu bertenaga & bersemangat untuk bekerja seperti ini....ini adalah disebabkan oleh sms ini..sms yg saya biasa..yg saya pernah baca...yg mungkin terlalu biasa bagi orang lain....tapi, bezanya...this one is from my husband...

One night, the star said 2 me..'if SHE makes u CRY, why don't u leave her? so, i look back at the star and said...'star would u ever leave ur sky?'

kenapa suami saya menghantar sms ini? sebab...semalam saya telah mengabaikan suami saya..suami saya telah menelefon saya di waktu saya dan Acap tengah menonton rancangan kegemaran kami..EXPLORACE!..dan ini telah membuatkan saya tidak memberikan pehatian yg penuh terhadapnya...dan suami saya telah merajuk yg agak² manja dan comel...dan saya pun meminta maaf dengan mengatakan adakah suami saya akan marah kepada saya dan terus mengabaikan saya dan seterusnya...em....:-( dan itulah sms yg diberikan kepada saya...dan saya pun menangis...menangis dengan gembira...saya sayang suami saya...

saya: kenapa star and sky? kenapa bukan moon & earth?

laki saya: sebab walaupun hujan selalu turun bintang masih ada di atas sana...waktu pagi kita gak bisa liat bintang...tapi bintang masih ada di sana...seperti kamu...biarpun kamu gak liat aku...aku slalu ada di hati kamu....

saya pun :'( 'uwaaaaaaaaaa...uwaa'

No comments: