Wednesday, April 07, 2004

Hari Rabu ini...07/04/04....saya...

1) Saya bangun sebelum pukul 6.

2) Saya memakai tudung biru + baju kurung bunga² kuning+biru.

3) Saya geram dengan pekerja part time yg baru di opis ini.Saya telah menyuruh dia filing, tapi dia bermain solitaire...nasib baik kawan saya yg garang telah menyuruh dia meng'vaccum' tingkat 1, dia pun akur..dan saya pun gembira.

4) Adalah birthday anak boss saya, kami telah dibelanja KFC berupa 2 ketul ayam...hanya..2..ketul..( <--tidak bersyukur ). Saya tidak merasa lapar sebab tadi pagi saya telah breakfast. Saya pun bercadang untuk memberikannya kepada koboi² saya.

5) Saya menemani ibu saya ke public bank dengan berjalan kaki. Ketika itu panas terik jadi saya terpaksa memakai 'spek mata itam' dan berjalan dengan konfiden sambil berjalan bergandengan tangan dengan ibu saya (soundtrack:-jeng! jeng!jeng! seiring dan sejalan...seindah bunga di taman...-sebenarnya lebih kelihatan seperti orang buta yg sedang dipimpin berjalan)

6) Saya sekali lagi ke Restoran eksklusif kami- The Islamic House of curry...makan nasi beriani + teh c tarik ping...tapi saya tidak berselera makan..saya pun menyalahkan mereka kerana memberikan saya nasi beriani yg banyak iaitu sebanyak 1 sendok nasi...

7) Tadi sewaktu saya turun ke tingkat-1 saya telah mendapati keadaan di luar mendung seolah² hujan ribut akan berlaku..tetapi setelah saya keluar dari tingkat satu saya mendapati matahari bersinar riang di luar...adakah saya bermimpi?...hmm...rupa² saya telah berada di tingkat-1 selama 2 jam 1/2 lamanya...Saya cuma membantu Miza bergambar untuk di upload di friendster...dan bercerita sebentar..

8) Saya ingin pulang..tetapi engineer yg alpa sedang berada di sebelah saya sambil berkata² dengan saya...tapi saya tidak mengendahkannya..dia pun berkata dengan lemah lembut bahwa dia berkata² dengan saya..dia menyuruh saya membuat filing...saya mengatakan 'besok!!' dia pun diam...dan berlalu...saya pun merasa bersalah..hmm...tapi tidak juga...sebab saya mau pulang...babai.

No comments: