Friday, April 02, 2004

Saya malas.

Kalau ikutkan hati malas sungguh saya menaip posting ini. Nasib baik ianya hanya memerlukan kekuatan jari...jika saya harus berjalan ataupun berlari sudah tentu saya hanya duduk di PC ini sambil menutup mata. Untuk mengedipkan mata sekalipun sungguh malas sekali.

Sebentar lagi saya harus menaikkan diri ke tingkat 3...sungguh malas rasanya...nasib baiklah besok cuti..dapatlah saya tidur dengan bebas...dan makan..dan tidur..dan berangan² untuk bercuti-ria bersama keluarga....sungguh malas fikir masalah yg melanda....

saya mau pulang ke rumah....Mau peluk Acap & Adik....Saya mau bermain dengan riangnya seperti budak seumur mereka..yg riang...yg naif...yg comel...Hari ini saya tidak mau menjadi Ju-On tetapi saya ingin menjadi rabbit besar yg baik...dan menonton vcd doraemon, ultraman dan sinchan...sekali sekala berkelakuan seperti budak kecil apa salahnya...asal jangan berfikir seperti budak kecil sudahlah.......

Acappp....Adikkk....Here I come to save the day!.....

No comments: