Friday, March 05, 2004

Cerita lunch time saya part II

Rasanya baru hari Jumaat lalu saya membawa 2 org koboi ini untuk lunch di McD.Kali ini mereka memilih menu lain.Minumannya berwarna biru...dan burgernya mempunyai double fillet.Ibu saya dan saya seperti biasa makan di.......berikan tepukan meriah kepada restoran 'Islamik'...:P
Jumaat lalu seolah² berulang lagi untuk Jumaat kali ini...cuma bezanya:

a)Menu yg berbeza seperti yg diutarakan di atas.
b)Kami makan nasi beriani
c)Acap & Adik memakan ice-cream bersalut coklat
d)tidak membeli vcd
e)hujan
f)mama saya balik ke office awal sebab ada ceramah
g)Cara saya bye² anak saya(saya mengatakan bye² sambil mecubit pipi mereka-pada jumaat lalu saya hanya mencium berabis dan mengatakan bye²)

Sekiranya perkara di atas tidak berlaku maka cerita hari Jumaat ini adalah ulangan dari cerita lunch jumaat lalu...dan saya pasti akan menyangka saya balik ke masa lalu iaitu hari jumaat 27/2/04 dan bukannya hari ini 5/3/04.

No comments: