Saturday, February 28, 2004

Saya merasa lapar

...Saat perut sedang berkeroncong memang saat yg sesuai untuk bercerita tentang makanan.Saya masih menunggu kawan saya si Miza untuk breakfast bersama²...dia terlambat bangun untuk bekerja dan saya telah mencover kelewatannya dengan jayanya.Itulah gunanya kawan...wehehehu...
...Tapi mungkin saya tidak akan menyantap 'bip nudel' kegemaran saya, ini adalah disebabkan saya sudah boring makan 'bip nudel'...sungguh kukuh alasan ini.
Bila lapar begini saya teringat makanan yg selalu menjadi kegemaran saya pada bulan puasa.Ianya adalah popiah buatan mama saya.Sebenarnya saya pun tau membuatnya, tapi disebabkan bulan puasa badan saya akan menjadi lemah gemalai maka saya selalu menyuruh mama saya yang menyediakannya.Setakat ini saya belum pernah lagi berjumpa dengan popiah yg sama seperti buatan mama saya...nyum..nyum...ini telah membuatkan saya bertambah lapar...:)~..KFC..McD..Nasi ayam RM2.80....Oh tidakkkk....!!

Rasanya saya terpaksa tidak menunggu Miza yg sangat lambat seperti siput ini..saya......haruuuusssss...makan...now....

No comments: