Thursday, February 26, 2004

1/2 jam sebelum pulang...

Masa sangat suntuk untuk membuat satu posting...bukannya busy sangat tapi disebabkan big boss ada jadi....tidak manislah untuk saya ber'internet'...Tapi demi untuk tidak menghampakan permintaan peminat saya...saya sedaya upaya cuba untuk menjawab persoalan yg menghantui dirinya...

soalan:Adakah saya memang seorang yg mempunyai sense of humor yg tinggi atau pun hanya di posting ini sahaja?

saya:kedua²nya.

soalan:Adakah saya boleh menjadi sahabat anda?

saya:boleh..dialu²kan

itulah soalannya...sungguh berat sekali untuk saya menjawabnya...fuh!
Terima kasih kepada yg sudi bertanya...sekiranya ada soalan yg ingin ditujukan kepada saya jangan lah malu²...kata orang tua² malu bertanya sesat di hutan.Sekian dan terima kasih.

Btw,
Besok hari jumaat
lusa hari sabtu...Hari jumaat saya mau bawa anak saya makan McDonald.Tiap gaji mesti bawa anak² saya bersuka ria.saya tidak sabar untuk pulang melihat mereka...time to go home.....yeaaaaaa!



No comments: