Thursday, December 09, 2004

I'M 27 TODAY.

Alhamdullilah saya telah berumur 27 tahun di hari yang bahagia ini. Sebenarnya saya tidak terfikirpun untuk merayakan ulangtahun saya, kalau zaman kecil² dulu jangan cakaplah. Sehari sebelum birthday saya pasti sudah me'remind'kan mama dan bapak saya untuk membeli kek harijadi. Sekarang bagi saya, apa yang penting saya akan coba untuk selalu bersyukur dengan nikmat yang Allah s.w.t. berikan kepada saya.

Saya baru sahaja sembuh dari jangkitan tonsil. Sejak hari sabtu lalu saya hanya terbaring lesu lemah tak bermaya. Jangkitan yg saya alami agak serius sehinggakan saya tidak bisa berkomunikasi dengan baik. Bahkan membuka mulut sekalipun sangat sukar sekali, dan sejak hari sabtu sehinggalah ke hari selasa saya menghadapi kesukaran untuk minum mahupun makan, biar seketul drumstik ayam pun amat sukar untuk dihabiskan. Walaupun sekarang keadaan saya semakin beransur pulih namun saya masih menghadapi kesukaran untuk mengunyah makanan. Saya rasa jika saya diberikan seketul drumstik ayam, kelambatannya adalah dalam nisbah -->satu kunyahan:5M jauhnya siput ber'insut' atau kata suami saya 'mengensot'. Jadi bayangkanlah betapa lamanya saya makan.

Sekarang telah pun masuk waktu lunch, jadi...saya harap sahabat saya akan sabar dengan ke 'slow'an saya kerana hari ini adalah birthday saya.

For those yang telah mengirim card, e-card, sms dan yg wish secara face to face..terima kasih saya ucapkan.

No comments: