Thursday, June 17, 2004

OLE-OLE DARI MEKAH

Hati saya berbunga² cinta..tapi tidak layu di pusara...tapi layu di atas rumput carpet...

Melihatkan kotak sebesar 14'(lebih kurang) membuatkan saya sangat tidak sabar untuk membukanya...yg pasti di dalamnya ada...
tiba² teringat akan perbualan saya dan suami..

'papa ada beli unta² buat acap dan adik..jangan lupa masukin baterinya..'

*giggles*...unta²?? binatang apa itu?.[padahal sudah jelas namanya adalah unta]

Dan..teng! teng! teng! Saat yg ditunggu² telah tiba..masa untuk membuka kotak.

warning:
saudara saudari sekelian...diharap dapat memberikan kerjasama...diminta mematikan handphone anda..kerana kita tidak mahukan sebarang gangguan semasa proses membuka kotak ini...iya ko pidah...kasi off enpon ko...[si pidah lagi...]

iya..ini lah saat yg ditunggu²..sungguh mendebarkan...
'PRAKKKKK...KREKKKK..KROOOOKKKK...DEBUSH (macam bunyi bom pula)"
kotak pun dibuka...

Waaaaaaaaaaaa....

hasilnya:
barang yg dibungkus dengan plastik beg...hmmm...ok..sabarr..sabarrr....another one more step to go...

langkah seterusnya...saya pun membuka bungkusan plastik tersebut dengan rakusnya...dan..ye yeeee...
Ole-ole dari mekah:

1. jubah berwarna peach.

2. jubah Adik & Acap.

3. penutup kepala org arab untuk Adik & Acap.(apa konon nama benda ni)

4. miniature perfume-givenchy (jangan² minyak tar..heheh)

5. crystal yg ada gambar mekah.

6. Buku buat Acap & Adik.

7. mainan teropong dulu² yg ada gambar macam negatif berbentuk bulat...lepas tu kasi masuk di tengah teropong..lepas tu klik..lepas tu nampak gambar mekah...hmm..iya..yg itu.

last but not least,

8. 2 patung unta..iya..pantung unta berukuran sederhana..didatangkan khas dari mekah..dan...dan...pandai menyayi...IYAAAAAAAAAAA...PANDAI MENYAYIIIIIIIIIIII..

Bagi mereka yg sudah boring mendengar lagu rock, pop, dan R&B..silalah ke rumah saya..sambil mendengar unta² di rumah menyayi..dan selepas itu anda boleh menghantukkan kepala anda di tembok rumah saya..FOC

No comments: