Monday, June 14, 2004

NOKIA 7200 KEBANGGAN SAYA

iya saudara dan saudari sekalian...NOKIA 7200 ini adalah gadget terbaru yg saya miliki...wahahaha..wahahaha..saya sangat bangga..bangga....banggaaaa <--[kelihatan sedikit riak & sombong]....Saya harus berterima kasih kepada suami saya kerana telah membelikan handphone ini secara tidak langsung...dan tidak lupa kepada Allah swt yg telah memberikan suami saya rezeki untuk membeli handphone yg menjadi pujaan hatiku selama ini.amin ya rabal alamin. [seharusnya beginilah yg dituntut oleh agama]

Namun disebalik rasa bangga dan ala² riak dan takabur ini...terselit sedikit rasa gundah..dan gulama ikan bakar...maksud saya..gulana..as in 'gundah dan gulana...iya..begitulah perasaan saya sekarang ini...ini disebabkan saya tidak dapat ber MMS......dan...semua yg bersangkut paut dengan GPRS..sungguh memalukan handphone ini belum disupport untuk GPRS....maka hasrat saya untuk menghantar MMS kepada suami saya pun 'siaran tergendala sebentar'..

Namun, dengan semangat yg tidak pernah kenal erti kecewa..dan tak kenal erti putus asa...[sungguh bodoh semangat ini..tidak mengenali apa²] saya pun mencoba..dan terus mencoba...untuk men'register'kan handphone saya via internet..dan hasilnya.....

BELUM LAGI...kerana saya terpaksa meminta bantuan kakak saya untuk melakukan apa yg harus dilakukan..[apa kah itu- no idea, sungguh buta teknologi diri saya ini] yang penting saya tidak tertipu lagi dengan download ringtones yg biasanya diadvertise di majalah mangga/ urtv/ media hiburan dengan kadar RM5 untuk pholy ring dan RM2.40 untuk ringtone bodoh!...iya....jelas sekali kemarahan saya akan ringtone ini...kerana saya sudah terpedaya...IYA...TERPEDAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....!

Coba anda menutup mata anda seketika...tutup...ndak boleh kasi lubang² tu jari.......iya kau pidah...belum tutup betul² tu jari kau.......aha....begitulah..ok steady.....tarik napasssssssss.....and.......NOW! Bayangkan anda sedang bermain piano...tiba² anak anda menolak anda dari kerusi piano..dan kemudian bermain piano tersebut lagak seorang pemain piano yg unggul...

"tong..tong.....tong......tong..........100x"

[note: pastikan anak yg anda bayangkan itu berumur 5 tahun ke bawah]

Jika selepas anda berimiginasi itu anda tiba² merasa migrane ataupun pengsan..bererti anda telah berjaya membaca fikirin saya..
TAHNIAH..anda telah berjaya menjadi seorang pakar psikik...!

Sijil² akan desediakan bila anda menyertai kem motivasi untuk melayakan diri ke sekolah orang² psikik...ala² Hogward la gitu...tapi bukan sekolah magic/magis² tau!

Selamat mencoba

p/s: Hmm...apa topic sebenar posting ini...i'm lost.

No comments: